سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ فیروزه | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

راهنمای خرید جواهرات نقره

انگشتر فیروزه

نکاتی برای خرید جواهرات نقره

جواهرات نقره علاوه بر زیبایی ویژه ای که دارند، به عنوان یک سرمایه نیز می توانند باشند چرا که نقره بعد از طلا جزو فلزات ارزشمند محسوب می شود، باید در هنگام خرید جواهرات نقره باید نکاتی را رعایت نمایید تا علاوه بر اینکه جواهرات اصل خریداری نمایید بتوانید در زمینه افزایش سرمایه نیز فکر کنید.سایت زرسی با خرید و فروش نقره جات مختلف تصمیم گرفته است نکاتی به شما آموزش دهد تا به راحتی بتوانید خرید کنید.

در هنگام خرید حتما به عدد(925) حک شده بر روی جواهر که ممکن است در داخل و یا روی جواهرات نقره باشد دقت نمایید. البته در برخی زیورآلات به دلیل ظرافت زیاد و نداشتن فضای کافی ممکن است جایی برای حک این عدد وجود نداشته باشد.

زیورآلات نقره را همانند طلا با فاکتور و مهر خریداری نمایید. تا در صورت بروز مشکل قابلیت مرجوع کردن را داشته باشید. برای این منظور از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز رسمی خریداری نمایید. تا در قبل خریدتان فاکتور دریافت نمایید.

انگشتر در مویی

اگر زیورآلات نقره را به عنوان سرمایه خریداری میکنید، و قصد افزایش سرمایه و سرمایه گذاری دارید زیورآلاتی انتخاب کنید که نگین های کمتری داشته باشند و بهتر از آن خرید نقره های بدون نگین و خالی می باشد.

در صورت خرید جواهرات نقره و هر کالای دیگری از فروشگاه های اینترنتی، حتما به نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن، که در سایت فروشگاه وجود دارد دقت نمایید، این نماد فقط به فروشگاه های معتبر داده میشود.

 

فروشگاه اینترنتی زرسی یکی از فروشگاههای معتبر در عرصه ی جواهرات از جمله انگشتر و نگین های مختلفی است که علاوه بر دارا بودن نماد اعتماد (اینماد)، زیورآلات نقره و برند خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت و سهولت خریدتان را انجام دهید.