سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ فیروزه | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

چه خواصی برای جواهرات نقره ذکر شده است؟

جواهرات نقره

خواص جواهرات نقره

از زمان های قدیم و باستانی بشر همواره در حال پیدا کردن خواص درمانی جواهر سنگ و مواد معدنی بوده است.علاوه بر حالت های سرگرم کننده و لذت بخشی که این جواهرات نقره دارند می توان به طلسم هایی که در این نوع جواهرات وجود دارد اشاره کرد که می تواند از بروز خطرات جدی جلوگیری می کند.کشف کردن معانی قدرت های درونی جواهرات کار زیاد دشواری نیست.

در هر بازاری اعم از بازار فروش کالا های دسته دوم یا بازارهای جواهرات فروشی شما با فروشندگان سنگ ها و قیمت گران آن ها مواجهه خواهید شد که ادعا می کنند آن سنگ ها خواص درمانی بسیاری دارد.

 

از فیروزه بومیان آمریکایی تا معجزات علم کیمیاگری ، تاریخچه بسیاری طولانی از سلسله اعتقادات وجود دارد که در قدرتهای درمانی جواهرات و فلزات خلاصه شده است.

 

در واقع بسیاری از خاندان های سلطنتی تاج های خود را با جواهراتی تزیین می کردند نه فقط برای نمادی از قدرت و ثروت،بلکه برای محافظت در برابر بیماری ها و اتفاقات زیان آور استفاده می کردند.بنابراین این سنگها چه مزایایی دارد؟ آیا می توان جواهرات را به درستی نگهداری کرد؟ مطالعات بی نتیجه است و بسیاری از آنها به قدرت،اعتقادها و اشاره های ذهنی ارتباط دارد.اما خواص درمانی ممتازی وجود دارد که می توان از جواهرات نقره استفاده کرد.

 

نقره های تمام عیار یا همان (نقره استرلینگ) در حال حاضر از طلا در محبوبیت به عنوان که به دلیل ترکیبی از قیمت به صرفه تر ، ارزش و ظاهری که دارد از طلا  پیشی گرفته است.اما مزایای آن فراتر از قیمت گذاری و زیبایی شناسی است.

فواید و خواص جواهرات نقره چیست؟

 

به عنوان مثال یک فلز نقره خواص درمانی چشمگیری دارد که قرن ها سرتاسر فرهنگ های مختلف استفاده می شده است. نقره دارای یک روند ثابت شده ای است که به عنوان یک عامل ضدمیکروبی  قوی برای مبارزه کردن با عفونت ها و پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا،بهبود زخم و موارد دیگر به کار می رود.نقره همچنین با تنظیم گرمای داخلی بدن به گردش خون کمک شایانی می کند.بسیاری از مردم بعد از استفاده کردن از نقره،بهبود در سطوح انرژی و تعادل روحیه را گزارش کرده اند،زیرا خواص طبیعی این سنگ ممکن است اختلالات الکتریکی بیرونی را جبران کند و به بهبود گردش خون و تعادل دمای بدن کمک کند و به پاکیزگی و ایمن بودن بدن کمک شایانی می کند.

 

نقره تاریخ بسیار طولانی در جلوگیری از صدمه به زندگی و دوری کردن بیماری ها دارد.خیلی از زنان و مردان از جواهرات نقره استفاده می کند تا از مبتلا شدن به عفونت ، سرماخوردگی ، آنفولانزا و دیگر ویروس و باکتری ها و .... جلوگیری کنند.

 

نقره همچنین رگ های خونی و عروقی ما را قابل ارتجاع نگه می دارد.به این معنی که توانایی این را دارند که در تشکیل استخوان و سلامتی بدن نقش ایفا کند.همچنین باعث شادابی و بقای پوست می شود.

 

در نهایت،نقره به طور مستقیمی مزیت محسوس و چشمگیری در کمک کردن به ما برای جلوگیری از مواد سمی دارد.

 

به عنوان مثال یک فلز نقره هنگامی که با بسیاری از مواد شیمیایی رو به رو می شوند که با نام ترکیب های زهر دار شناخته شده اند واکنش نشان و تغییر رنگ می دهند.

 

بعضی از مردم حتی از ماسک های نقره ای که مخصوص خوابیدن است را استفاده می کنند تا بتوانند استراحت های شبانه خود را بهبود بخشند یا دستکش های نقره ای به دست می کند هنگامی که در حال تایپ کردن بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود هستند تا از انتقال سیگنال های الکترونیکی به بدن جلوگیری می کند و آنرا مطلع سازد.

دانش هایی درباره نقره

 

شاید به نظر برسد که این مطلب به نوعی مطلبی پرت و پلا باشد اما،نقره به طور مجزا و خارق العاده ای پایه علمی برای فواید سلامتی به شمار می آید که از رسانایی حرارتی و الکتریکی که دارد حاصل می شود.

 

یون های نقره با بار مثبت، یک میدان رسانایی ایجاد می کند تشعشع الکترومغناطیسی را از بدن دور می کند،که باعث تحریک کردن رسایایی طبیعی بدن،بهبود گردش خون،تعادل دمای بدن،و به طور کلی باعث رفاه عمومی بدن می شود.یون های نقره ای با بار مثبت همچنین گیرنده های اکسیژن با بار منفی را در باکتری ها محصور می کند که این دلیلی است که نقره می تواند در برابر عفونت ها و بیماری ها مبارزه کند.

 جواهرات نقره

برای کسانی که بسیار در این زمینه شکاک هستند ،باید در نظر گیرند که محققان دانشگاه ساوتهمپتون به اثبات رساندند که به دست کردن نوع خاصی از انگشتر های نقره می تواند علائم آرتروز و درد مفاصل را در دست ها کاهش و تسکین دهد.فوایدی که گفته شده نه تنها در کاهش دادن درد کمک می کند بلکه در جلوگیری از کشیدگی بیش از اندازه بند انگشتان بسیار موثر است که بسیار در میان آنهایی که از رماتیسم و درد مفاصل رنج می برند بسیار موثر است.

 

حتی برای کسانی که مایل به خرید نقره به عنوان یک فلز نیستند،راه دیگری برای بدست آوردن فواید سلامتی از استفاده کردن جواهرات نقره وجود دارد.خیلی ها در حال رو آوردن به تعمق و اندیشه،یوگا،تقویت ذهن،و سایر تکنیکهای آرامش بخش هستند تا تشویش و اضطراب خود را کاهش دهند.همچنین انواع مشخص جواهرات می تواند  تا در جلوگیری از تشویش و نگرانی کمک کند.نقره های ساده که به worry jewelry معروف هست به اثبات رسیده است که دارای اثرات آرامش بخش هستند که در مبارزه کردن با تشویش و نگرانی از طریق حرکات  مکرر بسیار کمک می کنند.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید جواهرات نقره به سایت زرسی مراجعه فرمایید.