سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ فیروزه | سنگ زمرد | سنگ یاقوت

چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم؟

چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم ؟

اندازه یا سایز انگشتر

اگر شما قصد خرید انگشتر مردانه یا انگشتر زنانه از سایت زرسی دارید ولی در مورد سایز انگشتر خود مطمئن نیستید، سفارش دادن انگشتر می تواند اشتباه باشد. در حالی که یک جواهرکار می‌تواند به شما اندازه دقیق تر را بدهد، اما همیشه مناسب نیست که با یک نفر قرار ملاقات بگذارید. خوشبختانه شما می توانید اندازه گیری سایز انگشتر خود را بسیار دقیق با استفاده از یک خط کش ، کاغذ ، چسب و قیچی در خانه انجام دهید.

در این مقاله از سایت زرسی قصد داریم تا روش اندازه گیری سایز انگشتر را که در خرید انگشتر مردانه  یا انگشتر زنانه نیاز است را بررسی کنیم.

نکاتی که قبل از بررسی روش های اندازه گیری سایز انگشت ، باید به آنها توجه داشته باشید:

  • عمل تعیین سایز انگشتر را چندین بار انجام دهید و اگر شکی در اندازه داشتید سعی کنید مقدار بزرگتر را سفارش دهید.
  • در اینجا یک حقیقت جالب وجود دارد: حتی انگشتهای یک اندازه بر روی دست های مختلف ، سایز هایشان متفاوت است.

  • در نمودار اندازه گیری سایز انگشتر سایز‌ (70 میلی متر) ، سایز 64 می باشد و الی اخر

  • اگر اندازه گیری شما بین این دو سایز بود سایز بزرگتر را انتخاب کنید .

    به عنوان مثال اگر سایز انگشتر بدست آمده 69.5 میلی متر سایز 64 را انتخاب کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که از انگشتی استفاده می کنید که حلقه را بر روی خود جای می دهد. برای حلقه های نامزدی شما باید انگشت دست چپتان را اندازه گیری کنید نه  راست را.

  • سایز انگشت شما در طول روز تغییر می کند عجیب است ؟؟!

    زمانی که دست های شما سرد است اقدام به اندازی گیری نکنید چرا که در این حالت فشار خون کم است و سایز انگشتر کوچکتر از اندازه اصلی نشان داده می شود. برای بهترین نتیجه  تعیین سایز انگشتر ، انگشت خود را در انتهای روز (بعد از ظهر) اندازه‌گیری کنید.

 

اندازه گیری سایز انگشتر

 

1. از کاغذ و خط کش استفاده کنید.

یک نوار بلند و باریک را از کاغذ جدا کنید. برای این کار از یک تکه کاغذ یا مقوا استفاده کنید چون به راحتی پاره نمی شوند.

کاغذ را با دقت برش دهید تا جایی که امکان دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که آن نوار بریده شده عرضش همانند بند انگشتری باشد که می خواهید بخرید و مشکلی نیس که کمی بزرگتر باشد.

بسیار مهم است که از کاغذ های محکم درشت استفاده کرد زیرا دیگر مواد مانند روبان یا نخ می‌توانند به راحتی کش داده شوند و به شما یک اندازه نادرست و غلط بدهند.

 

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم

 

2. نوار کاغذی را در بزرگترین قسمت انگشت خود بپیچانید و به انگشت خود نگاه کنید تا ببینید بزرگترین و وسیع ترین قسمت انگشت شما کدام قسمت است. و کاغذ را یکبار در آن ناحیه از انگشتان بپیچانید. اگر بند انگشت شما پهن ترین و بزرگترین بخش انگشت شما است آن قسمت را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که انگشتر بر روی آن جا می شود.

مطمئن شوید که کاغذی که از آن استفاده می کنید راحت و مطمئن باشد اما نباید آن را محکم بکشید که پاره شود. انگشتر یا حلقه شما نیاز خواهد داشت تا به راحتی بر روی انگشت شما حرکت کند. بعد از همه این کارها ، به دست کردن یا در آوردن انگشتر یا حلقه نباید سخت و دردناک باشد.

اگر کاغذ پاره شد به آسانی یک نوار کاغذ جدید را برش دهید و از دوباره شروع کنید.

 

سایز انگشتر خود را چگونه بفهمیم

 

3. جایی که تکه کاغذ بر روی انگشت شما قرار گرفته را علامت بزنید.

از یک مداد یه خودکار استفاده کنید و یک خط بر روی هر قسمت کاغذ که روی انگشت شما قرار گرفته را علامت بزنید. شما باید دو خطی پیرامون انگشتتان را که بر روی تکه کاغذ را علامت زده اید را داشته باشید.

نکته: از یک نفر کمک بگیرید تا کاغذ را در آن محل نگه دارد و آن را علامت بزنید تا یک اندازه گیری دقیق را به دست آورید.

 

چگونه سایز انگشتر خود را بفهمیم


4. کاغذ را پهن کنید و فاصله میان دو خطوط را اندازه گیری کنید. کاغذ را از دور انگشت خود باز کنید و تا جایی که امکانش هست آن را صاف کنید. سپس از یک خط کش استفاده کنید تا طول بین این دو خطوط را که شما بر روی کاغذ علامت زدید اندازه گیری کنید.

لازم به ذکر است که این بستگی به جایی که شما زندگی می کنید و آن شرکتی که شما قرار است از آنجا خرید کنید دارد. ممکن است نیاز به اندازه گیری در این اینچ یا میلیمتر داشته باشید.

 

سایز انگشتر و حلقه های سایت زرسی


5. حالا با استفاده از عدد بدست آمده به نمودار اندازه گیری سایز انگشتر نگاهی بیاندازید تا متوجه شوید که سایز اندازه گیری شما به چه برمی گردد.

اگر ممکن است ، از یک نمودار اندازه گیری که مخصوص آن شرکتی که شما می خواهید از آن خریداری کنید استفاده کنید.زیرا تغییرات جزئی اندازه میتواند بین کشور های وجود داشته باشد. اغلب فروشندگان اروپایی با میلی متر اندازه گیری می کنند.

اگر آن سایت نمودار اندازه گیری نداشت، از یک نمودار اندازه گیری استاندارد استفاده کنید تا بتوانید اندازه انگشت خود را پیدا کنید .

به خاطر داشته باشید که انگشتر ها معمولا در صورت نیاز تا حدود دو سایز کوچک تر یا بزرگتر تغییر اندازه داده شود.

سایز انگشتر و حلقه های سایت زرسی

اگر تا الان یکی از مشکلاتی که برای خرید اینترنتی انگشتر داشتید این بود که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ الان دیگه با استفاده از همین نمودار اندازه گیری سایز انگشتر و روش های گفته اندازه گیری سایز انگشتر می توانید سایز انگشتر مردانه و سایز انگشتر زنانه مد نظر خود در فروشگاه اینترنتی زرسی را بیابید و در هر لحظه از شبانه روز از فروشگاه معتبر زرسی دیدن فرمایید و با بررسی ، مقایسه و انتخاب انگشتر مورد نظر خود ، لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنید.

 

نمودار اندازه گیری سایز انگشتر : 

 
سایز انگشتر

اندازه دور انگشت بر حسب میلی متر (mm)

49 55
50 56
51 57
52 58
53 59
54 60
55 61
56 62
57 63
58 64
59 65
60 66
61 67
62 68
63 69
64 70
65 71
66 72
67 73
68 74
69 75
70 76
71 77
72 78
73 79
74 80
75 81
76 82

 

چارت سایز حلقه :

چارت سایز حلقه

 

جمع بندی

در این مقاله به آموزش اندازه گیری اندازه انگشتر و حلقه پرداخته شده است که توسط ویدیو و روش اندازه گیری سایز انگشتر بصورت تصویری اشاره شده است که می توانید با استفاده مشاهده ویدیو یا متن روش اندازه گیری سایز انگشتر اقدام به خرید اینترنتی انگشترمردانه یا انگشتر زنانه کنید یا اینکه بدون اینکه دوستتان پیش شما باشد برای او انگشتر انتخاب کنید. سعی کنید زمانی که دست شما گرم است اقدام به اندازه گیری کنید تا سایز انگشت شما در حالت نرمال باشد و همانطور که در اوایل مقاله گفته شده است روش های بیان شده تعیین سایز انگشتر را چند بار تکرار کنید تا کاملا سایز انگشت خود را به درستی مشخص کنید. اگر در اندازه ی به دست آمده دو دل هستید حتما نیم سایز بالاتر را بگویید چرا که در این صورت به احتمال زیاد انگشتر خریداری شده با انگشت شما همخوانی خواهد داشت.

 

اینکه چگونه سایز انگشتر خود را پیدا کنیم را به شما گفتیم، چیزی را از قلم نینداختیم؟ فکر می‌کنم اینطور باشد. اما برای اطمینان، اگر چیزی درباره سایز انگشتر مانده که می‌خواهید بدانید یا سوالی برای شما به وجود آمده که پاسخ آن در این مطلب نیست، می‌توانید از بخش دیدگاه‌ها آن را با ما مطرح کنید تا پاسخ سوال شما را در اولین فرصت بدهیم.

 

امیدوارم از مطلب سایز انگشتر خود را چگونه بفهمیم لذت برده باشید و چیزی جدید یاد گرفته باشید. امیدوارم این مطلب کار اندازه گیری سایز انگشتر را برای شما آسان تر کرده باشد.